Mijn winkelwagen 0 items | €  0,00

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?
  • iDeal

    U kunt uw bestelling gemakkelijk en veilig online betalen met iDeal.

    De betaling vindt plaats op externe, beveiligde servers van uw eigen bank. Hierdoor hoeft u bij ons geen gevoelige betalingsgegevens achter te laten.

    Overschrijven via bank

    Bij speciale bestellingen en vanuit het buitenland kunt u via bankoverschrijving betalen. U kunt, na hierover contact met ons te hebben opgenomen, het totaalbedrag van uw bestelling overmaken naar onze bankrekening:

    BIC: DEUTNL2N
    IBAN: NL64DEUT0405704550

Bestellen

Informatie over bestellen in onze webwinkel

  • Kan ik ook telefonisch bestellen?
  • Ja, dit is mogelijk; bijvoorbeeld als het een speciale bestelling van originele onderdelen betreft. Neem contact met ons op voor meer informatie of vraag direct online uw onderdeel aan.

    Artikelen die u in onze webwinkel heeft gezien kunt u het beste online bestellen of reserveren; dit werkt sneller dan wanneer wij deze telefonisch of via e-mail moeten opzoeken.
  • Wat is de levertijd?
  • De algemene levertijd van bestellingen via onze webwinkel is 1 tot 3 werkdagen.

    Wij hebben het grootste deel van ons online assortiment voor u op voorraad in onze winkel, met uitzondering van sommige artikelen (met name speciale wit- en bruingoed onderdelen). Deze bestellen wij speciaal voor u en zijn meestal binnen de aangegeven levertijd binnen.

    Voor meer informatie, zie onze algemene voorwaarden.

Verzenden en afhalen

Informatie over verzenden en afhalen in onze winkel

  • Wat zijn de verzendkosten?
  • De standaard verpakkings- en verzendkosten zijn, tenzij anders aangegeven, €6,75 per bestelling.
    Dit geldt voor iedere bestelling, ongeacht het aantal artikelen.
    Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.
    PostNL
    Afhalen in onze winkel in Groningen is gratis.
  • Waar kan ik afhalen?
  • De producten in deze webwinkel kunt u reserveren en afhalen in onze winkel in Groningen.

    In onze winkel hebben wij het grootste deel van het online assortiment voor u op voorraad, maar niet alles. Sommige artikelen (met name speciale wit- en bruingoed onderdelen) bestellen wij speciaal voor u en zijn meestal binnen de aangegeven levertijd binnen.

    Om zeker te weten dat uw bestelling voor u klaar ligt wanneer u deze wilt komen ophalen, kunt u deze het beste reserveren via onze webwinkel
  • Zijn alle artikelen op voorraad?
  • Wij hebben het grootste deel van ons online assortiment voor u op voorraad in onze winkel, met uitzondering van sommige artikelen (met name speciale wit- en bruingoed onderdelen). Deze bestellen wij speciaal voor u en zijn meestal binnen de aangegeven levertijd binnen.

    Voor meer informatie, zie onze algemene voorwaarden.

    Om zeker te weten dat uw bestelling voor u klaar ligt wanneer u deze wilt komen ophalen, kunt u deze het beste reserveren via onze webwinkel. U ontvangt direct bericht van ons wanneer uw bestelling binnen is gekomen.

Retourneren

Informatie over het retourneren van artikelen

Overig

Overige vragen over onze webwinkel

  • Waar vind ik het type-/servicenummer van mijn apparaat?
  • Het typeplaatje op uw apparaat kan van belang zijn om het juiste onderdeel bij uw apparaat te vinden. Hierop staat de volgende belangrijke informatie:
    - merk, model en typenummer
    - servicenummer (ook wel servicecode of E-nummer)
    - netvoeding informatie (V/A)

    Weet u niet zeker of een product uit onze webwinkel geschikt is voor uw apparaat,
    dan kunt u ons het beste een aanvraag sturen

    Wasmachine

    U vindt het typeplaatje meestal in de rand van de vuldeur, of in de buurt daarvan.
    Wasmachine

    Wasdroger

    U vindt het typeplaatje meestal in de rand van de vuldeur, of in de buurt daarvan.
    Wasdroger

    Koelkast

    U vindt het typeplaatje meestal in de binnenwand, ter hoogte van de groentelade.
    Koelkast

    Vaatwasser

    U vindt het typeplaatje meestal in de rand van de deur, aan de zijkant.
    Vaatwasser

    Koffiezetter / Senseo

    U vindt het typeplaatje meestal op de onderkant van het apparaat.
    Koffiezetter / Senseo
  • Ik heb een vraag/suggestie m.b.t. de website.
  • Wanneer u (technische) vragen of opmerkingen heeft met betrekking tot de werking van onze website, kunt u die via deze link versturen.

    Voor alle overige vragen kunt u contact met ons opnemen.