Mijn winkelwagen 0 items | €  0,00

Service en garantie

Service & Ondersteuning
Onderdelenhuis.nl garandeert u de best mogelijke service en zal altijd proberen u op de best mogelijk manier van dienst te zijn. We beschikken over gedegen kennis van alle producten in ons assortiment en zijn daardoor in staat u snel te helpen bij eventuele problemen. Daarnaast beschikken wij over zeer korte lijnen met de fabrikanten en leveranciers waardoor verdere informatie snel beschikbaar is.

Tevredenheidsgarantie
Mocht u, om wat voor reden dan ook, niet tevreden zijn met het in deze webwinkel bestelde en door ons geleverde product, dan kunt u het binnen zeven dagen na aankoop retour sturen. Wij vergoeden het complete productbedrag, mits het product compleet, ongebruikt, onbeschadigd én in de originele verpakking aan ons wordt geretourneerd. Goederen dienen in originele verpakking te worden geretourneerd in een aparte doos, zodat er geen adreslabels e.d. op de originele verpakking worden geplaatst. De kosten die u maakt voor de retourzending en de bij de bestelling berekende betaal- en verzendkosten zijn voor eigen rekening. Om gebruik te kunnen maken van de tevredenheids garantie dient u eerst contact met ons op te nemen. Wij accepteren op generlei wijze zendingen die ongefrankeerd aan ons worden aangeboden, evenals de gevolgen en kosten daarvan.

Onderdelen met elektronische componenten, zoals: modules, inlaatventielen, relais, pompen enz. die aangesloten zijn geweest kunt u niet retour sturen.
Retour gezonden onderdelen worden door ons gecontroleerd op gebruik.

Garantiebewijs
Bij uw bestelling ontvangt u van Onderdelenhuis.nl altijd een factuur. Deze factuur is tevens uw garantie- en aankoopbewijs. Bewaar de factuur goed. De factuur is noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van onze service en garantie en is ook vereist om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie.

Garantie
Al onze producten worden geleverd met fabrieksgarantie. Indien u problemen ondervindt met uw product, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag met eventuele problemen. Mocht er een probleem zijn dat niet door ons kan worden opgelost, dan zorgen wij ervoor dat het product door de fabrikant onder garantie gerepareerd of vervangen worden. Dit kan enige tijd in beslag nemen en daarvoor vragen wij dan ook uw begrip. De producten in ons assortiment zijn met de grootst mogelijke zorg uitgekozen en door ons uitvoerig getest op kwaliteit en betrouwbaarheid.

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

  • Alle onderdelen die zijn ingebouwd en/of aangesloten in een apparaat, kunnen niet retour.
  • Inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd zijn.
  • Verbruiksartikelen zoals beschermfolie voor GSM toestellen of reinigingsvloeistoffen (indien geopend).
  • Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, in-ear-headsets, tandenborstels en scheer-, of epileerapparaten (indien geopend).
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn en niet meer verkoopbaar zijn.
  • Artikelen die open gemaakt zijn, met gebruikssporen, kunnen retour, maar worden niet volledig vergoed. Dit na controle van Onderdelenhuis.nl.

Aansluitpunten van onder andere verwarmingselementen, modules, koolborstels, schakelaars, deurrelais, etc. zijn vanuit de fabrikant geconserveerd. Mochten deze bij binnenkomst van een retourzending beschadigd zijn (aangesloten) dan worden deze alsnog geweigerd voor retour en worden op uw kosten terug gestuurd aan u. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het fout bestellen van een onderdeel, aangenomen wordt dat dit van te voren juist is uitgezocht.

Speciaal bestelde artikelen worden nooit teruggenomen,daar aangenomen wordt dat dit van te voren juist is uitgezocht.

Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van uw product? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Wij verzoeken u om het artikel onbeschadigd en compleet terug te sturen.